Jeśli planujesz sprzedawać swoją firmę za pomocą poczty e-mail, musisz wiedzieć, co robisz.
Oczywiście musisz unikać filtrowania jako spamu, ale istnieją inne sposoby, aby Twoje wiadomości skuteczniej sprzedawały swoje produkty. Czytaj dalej, jeśli chcesz uzyskać najbardziej przydatne wskazówki!Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Dotrzyj do odbiorców. Po przygotowaniu małej listy przejdź o krok dalej i znajdź sposoby, aby zachęcić ich do zaproszenia znajomych na pokład.
Kiedy wysyłasz e-maile, zawsze upewnij się, że zawiera link do subskrypcji.
W ten sposób, jeśli konsument udostępni wiadomość e-mail znajomemu, z łatwością będzie mógł się zarejestrować. Pozwoli to na organiczny rozwój Twojej bazy.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Nie wysyłaj e-maili, które zawierają obrazy w celu przekazania najważniejszych informacji. Wiele nowoczesnych klientów poczty e-mail — zwłaszcza internetowych — nie wyświetla obrazów automatycznie. Twoje e-maile mogą wydawać się nieczytelne i nieatrakcyjne, jeśli zbytnio polegają na zdjęciach. Wszystkie obrazy wymagają opisowych znaczników alt, a odpowiednie informacje powinny być przekazywane zwykłym tekstem.Aby zmaksymalizować skuteczność swoich e-maili, wyślij je we wtorek lub środę. Badania pokazują, że w dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni pozytywnie reagować na różne formy komunikacji, w tym e-maile. Nie tylko chętniej czytają Twoją wiadomość e-mail, ale także chętniej klikają przyciski lub linki, co oznacza, że masz większe prawdopodobieństwo, że zauważysz wzrost sprzedaży. Wysyłaj e-maile w połowie popołudnia, aby uzyskać optymalne wyniki.Wskazówki, które czytasz, mogą pomóc Twoim wiadomościom przejść od śmieci do doskonałych; jednak nic się nie stanie, jeśli ich nie zastosujesz. Wykorzystaj je w swoich bieżących projektach lub skorzystaj z porad, aby całkowicie rozpocząć nową kampanię, a wkrótce zauważysz wzrost biznesu.